poniedziałek, 13 maja 2013

mała syrenka...


ostatnio pokazywałam Wam sukienkę kwiatowej księżniczki, którą uszyłam na organizowaną bajkową wymianę... i dzisiaj dotarła do mnie moja paczka... jupi...

raz dwa ubrałam Lilkę i oto moja "mała syrenka"...


cieszę się jak dziecko, bo dostałam trochę nowych materiałów, guziczków i ubranek...
w paczce była też m.in. świetna misio-czapa, którą zaprezentuje lekko odmieniona Bianka...



powiem szczerze, że to nie będzie moja ostatnia tajemnicza wymiana, bo dreszczyk emocji towarzyszący otwieraniu paczki niespodzianki jest nie do opisania hehe...

pozdrawiam...




6 komentarzy:

  1. Śliczna syrenka!
    Bianka w nowej czapie wygląda nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda jako syrenka :-)
    Ja też lubie wymiany :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Syrenka jest świetna i tak prawdziwie wygląda :)
    Wymianki to fajna sprawa, a jak jeszcze niespodziankowe to w ogóle :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna syrenka :D śmiechowa :)
    Zapraszam do siebie i to szybko :D Niespodziankę mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello! Napisz proszę do mnie na adres mikrominiszafa@gmail.com, bardzo chciałabym się z Tobą skontaktować.

    OdpowiedzUsuń
  6. niespodziewanki są najlepsze ^^ syrenka super!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...