środa, 15 maja 2013

w kropki...


po pierwsze...

WOW!
wygrałam candy u wspaniałej Elianki :D
moja radość nie ma końca, bo to moja pierwsza lalkowa wygrana... jupi!
a tym bardziej się cieszę, że u takiej zdolnej osoby jaką jest Elianka! 
jupi! jupi! i jeszcze raz jupi!


a po drugie... spódniczka... w kropki...
z materiału, który dostałam w poniedziałek...
cieszę się z efektu końcowego, bo to chyba jedna z najlepszych moich spódniczek...
a że pokazało się słonko, więc hyc Lilkę pod pachę i lecimy na spacer przy okazji pstryknąć parę zdjęć...
niestety jak tylko wyjęłam aparat zachmurzyło się... a po chwili zaczął padać deszcz...
i tyle było radości z wyjścia...

to co udało się zrobić:





pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej :)
    Lilka świetnie wygląda w tej kreacji :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!!! a kiecuszka fajna!kropeczki są zawsze ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...