niedziela, 30 czerwca 2013

Elissa wersja brąz...


bardzo dziękuję za miłe komentarze odnośnie zmiany mojej Sienny...
cieszę się przeogromnie, że Wam się też się podoba w wersji "rozważna i romantyczna" ;-)

a teraz Elissa, wersja brąz...
wig przyszedł do mnie kilka dni temu... założyłam go żeby się oswoić z widokiem lalki w ciemnych włosach. i tak siedziała sobie panna, ja na nią codziennie patrzyłam i hmm... oceńcie same...  moje zdanie na końcu postu















Elissa prezentuje się w nich idealnie, całkiem inna lalka z niej, ale...nie przekonałam się...

kolor jest idealny, sama bym chciała mieć taki, ładnie podkreśla kolor jej oczu, ale nie widzę jej w tej wersji, nie z tą długą grzywką, nie z tą burzą loków, nie z tą długością... ktoś może powiedzieć, że przecież mogę podciąć grzywkę, obciąć loki i to jest sposób, z tym, że nie wiem czy nie będę chciała tego wiga sprzedać, a wtedy kupujący wolałby mieć taki jaki jest, ale kuszą mnie te włoski nie powiem... zwłaszcza na zdjęciu gdzie ma je związane z tyłu - dla mnie wygląda bosko...
jak zdecyduję, że wig zostaje to go podetnę pod Elissę... tymczasem wróciła do blond włosków...




a Wy jak uważacie?
która wersja lepsza? ładniejsza? ciekawsza?

pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. o jaaa,cudny wig!tak jak piszesz - podkreśla kolor jej oczu i nieco niweluje ten blush :) blond-furek tez mi się podoba,ale z tych dwóch - wybrałabym ciemny brąz!

    OdpowiedzUsuń
  2. W brązie wygląda pięknie, elegancko, wręcz perfekcyjnie, ale mam wrażenie, że ten blond furek dodaje Elissie charakteru, ma w nim "to coś". BJD bardzo rzadko podobają mi się w fur wigach, a właśnie Elissa podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej podoba w brązie ;) jakoś fur wigi to bardziej mi pasują do chłopaków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W blondzie nie podoba mi się, za to w brązie i z tymi loczkami i ta grzywką jest boska, wszystko jej podkreśla a blond tylko ujmuje jej urody :/

    OdpowiedzUsuń
  5. W ciemniejszych włoskach róż wokół oczu wydaje się być łagodniejszy i wydaje się być nieco bledsza, ale moim zdaniem brakuje jej w tym wigu tego "czegoś" ;) Znaczy - wygląda dobrze, ale ja bym poeksperymentowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy, cudny kolor!
    Świetnie jej we włosach spiętych z tyłu ;)

    Stawiam na brąz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie brąz :)Jest w nim przepiękna. Jasne włoski dodają za to charakterku- mały buntowniczy zadziorek, bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podoba i to bardzo. Kolor włosów idealnie dopasowany do oczu. Efekt świetny choć Elissa wygląda dość poważnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...