piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki...


W tym roku wzięłam udział w Blythe'owej świątecznej wymianie.
Moją partnerką na wymianę była Sinead z Anglii i to dla niej przygotowywałam paczkę, a ona przygotowała dla mnie.

To się chwalę, oto co otrzymałam...

tutaj jeszcze wszystko zapakowane...


tutaj już rozpakowane...



Troszkę lepszy wgląd na moje prezenty (na zdjęciu poniżej nie ma choinki).
Te zdjęcia robiłam na szybko, bo koło mnie stał mały czekoladoholik, któremu obiecałam słodkości i tylko czekał, aż skończę robić zdjęcia...



a tutaj już moje panny ubrane w sprezentowane mikołajowe ubrania...




Bianka nie wiedziała jak ma pozować, w końcu zdecydowała, że woli stać, bo wtedy w całej okazałości będzie widać jej sukienkę. Sienna uwielbia gwiazdy, więc była w siódmym niebie zakładając swoją...
Chwilę później dołączyła do nich Lola w pięknym zimowym czerwonym płaszczu...



Lola stwierdziła, że płaszczyk jest ciepły i milutki i będzie tylko jej, z nikim nie zamierza się nim dzielić!
Mnie się bardzo podoba guziczek w kształcie choineczki :-)

i wszystkie moje panny razem...



Z wszystkich moich prezentów jestem zadowolona. Dostałam przemiły list od Sinead, małe ludziki, które idealnie nadają się na lalki dla lalek ;-) pięknie wykonane ubranka, śliczne Mikołajowe czapy i słodkości, z których bardziej ode mnie zadowolone było moje dziecko. 

A co ja wysłałam? Mały podgląd na flikrowym koncie Sinead: 1  2  3   i panny w ubrankach wykonanych przeze mnie pomocnik Mikołaja 4 śnieżynka  5  renifer 6 i wszystkie razem 7.
Z tego co wiem Sinead jest zadowolona, więc bardzo mnie to cieszy :-) Moje Mikołajki w tym roku uważam za udane!


Na koniec jeszcze moje małe instagramowe mikołajki...



Mam nadzieję, że i Wasze mikołajki są udane.
Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Ależ dostałaś cudowności! Sama zresztą też wysłałaś bardzo fajne prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne masz Mikołajki :D
    Pięknie wyglądają Twoje panny w podarkach z wymiany ;)

    Jestem pod wrażeniem tunik jakie przygotowałaś!
    Renifer wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie miałyście cudne mikołajki, bogate i kolorowe :)
    I lalki i właścicielki lalek widać zadowolone ;)
    Twoje panny Mikołajki wyglądają świetnie :)
    Pozdrawiam cieplutko z zawianych Bieszczad :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka. :)
    Dziewczynką do twarzy w tych ślicznych czapeczkach. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prezenty dostałyście :) i cudowne wysłałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ciuszki, te wysłane przez Ciebie też, ale powiem Ci w sekrecie, że Twoje Blajtki podobają mi się bardziej :)

    Urzekło mnie ostatnie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ubranka , a dziewczyny pięknie się prezentują w nowych strojach :)
    Ślę pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne mikołajki :) jak widać obie strony zadowolone :) lale wyglądają prześlicznie w nowych ubrankach i to wszystkie, bez wyjątku :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda nam pokazałaś.:) A te czapy mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty, tak jedne jak i drugie :) A Twoje panienki wyglądają przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna wymianka!!! czapeczki mikołajowe są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...