sobota, 28 grudnia 2013

Nowa czapa Loli...


Witam po świętach...
Mam nadzieję, że miło je spędziłyście i że Mikołaj Was ucieszył prezentami! Niektóre z nich widziałam na blogach/fb i zazdroszczę! Mnie mój prezent też ucieszył, mimo, że nie był lalkowy. Na ten "lalkowy" muszę poczekać do lutego ;-)

A teraz przejdźmy do tematu...
Nowa czapka dla Loli gotowa. Gotowa była już z tydzień temu, chciałam/miałam zrobić pasujący szalik, ale przy zgiełku świątecznym nie było kiedy. A świąteczne lenistwo też w niczym nie pomagało ;-) Teraz troszkę wolnego czasu będzie, więc może znajdą się chęci do dokończenia kompletu, zanim złapie mnie urlop...
A teraz - czapka. Specjalnie zrobiona dla niej. Wprawdzie Lola występowała już na blogu w czapce, dokładnie w zielonej, ale tamta pożyczona była od Blythe'ek i troszkę była na nią za duża. Teraz ma już swoją. Tylko swoją...




Do bloga dołączyłam też nową zakładkę For sale / For trade. Jeśli ktoś chciałby coś kupić lub się ze mną wymienić na ubranka to zapraszam!

Tymczasem lada dzień powitamy Nowy Rok, więc korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć...

Żeby można było, kiedy rok się kończy
pozamykać smutki, co zmartwienia łączy.
Zabrać ze sobą tylko te radosne chwile,
szczęściem przeplatane i sercu tak miłe.
I nasze pragnienia co na dnie się skryły,
wystawić na światło, by się nam spełniły.
Żeby można było nie żebrząc o nią,
otrzymać miłość szczerą, blaskiem wypełnioną.
Co energii nam doda, by w tym nowym roku,
stale iść do przodu i nie zwalniać kroku!

Spełnienia marzeń!
Oby następny rok był jeszcze lepszy od poprzedniego!
 ♥

6 komentarzy:

  1. Śliczna czapka :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Szampańskiej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wzorek wyszedł :)
    Dużo szczęścia i zdrowia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czapka :)
    Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. czapa super podkreśla Loli oczy :) w ogóle Lola bardzo mi się podoba, miło będzie oglądać ją u Ciebie od czasu do czasu :)
    Szczęścia w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lola... Ahh ,piękna panienka ♥ Czapeczka jest śliczna, bardzo pasuję do Loli,uwielbiam paski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna czapusia, również wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...