czwartek, 27 marca 2014

niespodziewany zakup...


Dzisiaj wracając ze spaceru zahaczyłam o "tani" sklep.
Weszłam z ciekawości, bo nowo otwarty, więc po prostu chciałam zajrzeć co tam mają.

No i wyszłam z kanapą, a dokładniej z pudełeczkiem na biżuterię w kształcie kanapy, o takim...




Po podniesieniu siedziska jest miejsce na biżuterię, osobne miejsce na pierścionki i małe lustereczko.

Mnie w tej kanapie urzekły nóżki...




W sklepie stałam i się zastanawiałam, czy będzie pasować do moich lalek, dziecko moje już się niecierpliwiło, więc żeby było szybciej zapytałam przy kasie czy w razie złego rozmiaru mogę zwrócić i wyszłam z tym błyszczącym cudem ze sklepu.

Po powrocie od razu przymierzyłam moje lale i ta dam...






Co mnie cieszy najbardziej? że na Blythe'ki też pasuje, chociaż kupowana z myślą o moim odmieńcu.

Jedyne co mnie przeraża to ten wszechobecny błysk, trochę kiczowaty i będę chciała ją lekko przerobić, ale póki co na razie zostaje taka jaka jest, a ja zaczynam kompletować materiały, żeby ją trochę stonować. Mimo tego i tak się cieszę, że ją mam. Ta kanapa będzie idealnym miejscem  dla Loli i jej siostry.

Dzisiaj przyszły też skarpetki dla lalek, które zamówiłam z miesiąc temu, ale o nich przy okazji...

Lola życzy Wam udanego zbliżającego się weekendu...



dziękuję i pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ale cacko. I kto by pomyślał. I moja ulubiona panna na niej jak fantastycznie wygląda. Wiesz co połysk mi się nigdy nie podobał. Na tych zdjęciach jest jakoś inaczej. Kanapa , leżanka niezwykła jak by posypana połyskującym proszkiem . A na niej piękna do granic Lola. Skromna ,delikatna lala otoczona właśnie świetlistym pyłem. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny zakup ! i rozmiar idealny :) sama bym się skusiła na takie cudeńko, nawet z tym pyłem, jak to Gabi określiła. A Lola to również moja ulubienica z Twojego stadka, zapewne jej siostra też nią zostanie :) Lala swoim pięknem przyćmiła trochę ten błysk kanapy, cudna sukienka i kolanówki maja tez tym swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, cudownego nabytku, takie sofki tylko z innym obiciem widziałam w hujoo.kr , ale są teraz niedostępne. Sofa idealnie pasuje dla Loli, to i dla siostrzyczki będzie pasowała :) Nawet ten szał blasku aż tak bardzo nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujące co można znaleźć przez przypadek, co dla zwykłego przechodnia nic by nie znaczyło. :D Gratuluje zdobyczy, jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane polowanie a rozmiar jak widać pasuje idealnie :) rewelacyjny lalkowy dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej w życiu nie pomyślałabym, że to szkatułka na biżuterię ;)
    Świetny zakup!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanapa jest fantastyczna :-) Lola prezentuje się na niej pięknie. Śliczne ma ciuszki. Przyznam się, że Lola to moja ulubienica :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kanapa :) Świetna :) :) :) Idealnie pasuje do Loli .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje się, że w tanim sklepie w mojej okolicy była ostatnio identyczna kanapa, w odcieniach różu :) A ta Twoja jest idealna dla Loli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kanapa, śliczne skarpetki, a sukienka...muszę koniecznie pomyśleć o podobnej :)
    Lola jest cudna....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna ta sofa! Podobają mi się bardzo te detale na nóżkach. Całość wygląda bardzo profesjonalnie.
    A Lola jest przepiękna i ma naprawdę cudne ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kanapa, ależ Ci się udały zakupy! :) Te ozdobne nóżki dodają jej eleganckiego stylu :) A kolory są w sam raz - ładne, stonowane, pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...