Lalki

niedziela, 27 lipca 2014

spódniczka...


Dzisiaj pokaże się moja dawno nie widziana Lilka.

Zrobiłam spódniczkę i sweterek/narzutkę w sumie z myślą o Biance, ale że mojego kochanego rudzielca dawno nie pokazywałam to ona dzisiaj zaprezentuje nowe ubranka...




Wpadł mi w ręce kawałek fajnego materiału szaro/czarno/różowego z wplecioną srebrną nitką i postanowiłam na szybko coś z niego przygotować dla moich lal. Wybór padł na spódniczkę, bo w sumie dosyć szybko się ją robi. Spódniczka w całości uszyta ręcznie. Jak wiadomo ja za szyciem ręcznym nie przepadam, bo ja do cierpliwych osób należę do czasu ;-) ale na szczęście materiał jest dosyć podatny, więc szybko i bezstresowo poszło...
Sweterek zapinany powstał już jakiś czas temu. Czekał tylko na wszycie zapinki, a że zabrałam się za szycie spódniczki to i sweter skorzystał i został ukończony...






Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich gości!
Dziękuję, że do mnie zaglądacie!


Ps. Szalik dotarł już do swojej właścicielki. I najważniejsze: podoba się ;D

11 komentarzy:

  1. Lilce bardzo ładnie w tych szarościach. Śliczny komplet powstał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta spódniczka, bardzo podoba mi się materiał :) W ogóle cały komplecik bardzo Lilce pasuje, może Bianka będzie jej go pożyczać częściej, niż tylko do sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Lilce w tym kompleciku, musisz Biance zrobić nowy bo Lilka chyba nie odda tego i wcale się jej nie dziwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lila w nowym ubranku wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. :D wszystko do siebie idealnie pasuje, wyszedł całkiem ładny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie szarości lubię - kilka odcieni, aby nie było smutno i nudnie
    (nawet kątownik- podpórka zagrała swoją rolę w kompozycji
    oraz komoda zgrała się z koronką getrów i bluzeczki - mniam!)
    a rudaski dobrze wyglądają w zgaszonej kolorystyce też <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubranko i bardzo Lili pasuje :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. szary to jeden z moich ulubionych kolorów, świetnie się komponuje niemal z każdym innym kolorem i jak widać, Lilce też bardzo pasuje :) sweterek i spódniczka super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Twoja Lilka ma przecudne oczęta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet w odcieniach szarości :) a subtelnie kolorowy makijaż Twojej Lilki idealnie pasuje do tego stonowanego kompletu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...