Lalki

poniedziałek, 7 stycznia 2013

pocztówkowo...


dzisiaj na pocztówkowo...


  ...od prawie pół roku biorę udział w projekcie postcrossing. Więcej o tym projekcie można dowiedzieć się tutaj.

Mój staż postcrosserki jest dosyć krótki, zdążyłam w tym czasie otrzymać 48 pocztówek, lepszych i gorszych...

W większości są to pocztówki, przedstawiające region/kraj z którego pochodzą... Jednak 24 sierpnia 2012 roku pewna postcrosserka ze Stanów Zjednoczonych postanowiła sprawić mi ogromną przyjemność... i tak 3 września 2012 roku w mojej skrzynce pocztowej znalazłam to piękne cudo...

Pocztówka przebyła 8,346 kilometrów, by sprawić mi niesamowitą radość!

Póki co jest to jedyna Blythe'owa pocztówka, którą otrzymałam...i jest moją perełką w pocztówkowej kolekcji!

Tymczasem zgłosiłam moją chęć wysłania pocztówki na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zainteresowanych otrzymaniem pocztówek od polskich postcrosserów zapraszam - aukcja...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz...