Lalki

wtorek, 12 listopada 2013

sweet Lola...


Dzisiaj pokażę Wam mojego odmieńca ślicznego.
Chyba ostatni raz z tym wyglądem, a to z racji tego, że zamówiłam jej nowe włosy. Te, które ma teraz kolorem mi odpowiadają, jednak jakościowo nie są najlepsze. Mam nadzieję, że te zamówione z Leekeworld będą chociaż troszkę lepsze i podpasują mi kolorem tak jak te.

Lola ma na sobie tuniczkę zrobioną przeze mnie.






Uwielbiam tą słodką buźkę!

Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Bardzo mi miło jak zostawiacie po sobie ślad choćby komentarzem, fajnie jest wiedzieć, że komuś moje lalki i "prace" się podobają.

Pozdrawiam serdecznie
♥ 

14 komentarzy:

  1. Jejuś jaka ona jest piękna.Chyba stało się najgorsze.Poczułam to jak zobaczyłam moją Pullip Panne pierwszy raz .Jestem zauroczona na maxa.Cudooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze jaka śliczna, ma takie troszkę azjatyckie rysy, ale z tymi włosami daje jej to niezwykłą delikatność. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przeurocza! Taki cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie słodka!
    Ślicznie jej w jasnych włosach... ciekawe jaka będzie nowa fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jaki słodziak!!
    tylko schrupać *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie jej w tym wigu ^^ a włoski z leeke są wg mnie bardzo dobre jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak jakich mało, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ten kwiatuszek na głowie! tuniczka bardzo twarzowa :) śłiczna z niej dziewczynka,ciekawe jakie włoski zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda, a tuniczka wyszła Ci świetnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jaka cudna! Za każdym razem jak ją pokazujesz, to podoba mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodziutka !!!!
    ślę pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie słodzieńka :) bardzo, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...