Lalki

czwartek, 22 maja 2014

zakręcona Bianka...


Dzisiaj zaprezentuje się Bianka z nową sukienką i nową fryzurą.
Jest u mnie siostra w odwiedzinach i w sumie to ona zadecydowała o tej zmianie. Bianka czeka na nowe włoski, więc miałam też więcej odwagi żeby pozwolić siostrze na eksperymenty z jej stockową fryzurką. Ja myślałam o małym podcięciu, a siostra zadecydowała o lokach (męczy mnie już od jakiegoś czasu, żebym podkręciła włoski którejś z moich lal). Takim oto sposobem Bianka dostała podkręcone włoski. Niestety efekt nie jest trwały i loczki powoli "puszczają", ale i tak Wam ją pokażę... przy okazji Bianeczka zaprezentuje nową sukieneczkę zakupioną dla moich lal...




Mnie się bardzo podoba w tej wersji, tak bardzo dziewczęco wygląda... chyba czas pomyśleć o lali z podobną fryzurką :-)

Pozdrawiam serdecznie...

14 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda, tak słodko i niewinnie. Sukieneczka bardzo ładna i fryzurka też urocza :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakręcona Bianka wygląda fenomenalnie, loki dodają jej uroku:)
    I faktycznie w sukieneczce prezentuje się bardzo dziewczęco i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie jej w tych włoskach!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biance bardzo pasują te loczki :) A sukieneczka urocza. Śliczności :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda faktycznie tak niewinnie i dziewczęco, lubię loczki a Biance rzeczywiście bardzo pasują. Śliczna stylizacja i ten pudrowy róż ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka mała dziewczynka :)
    Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie :-) tak dziewczęco :-)
    Strój ma fantastyczny :-) ta sukienka jest przesłodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Bardzo ładnie Biance w tej fryzurce i ubranku!

    OdpowiedzUsuń
  9. sukieneczka mnie po prostu zauroczyła :) jak ja kocham takie skromności ! i te kolanóweczki :) a fryzurka bardzo jej pasuje, wygląda dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł! możesz podziękować siostrze za przeforsowanie pomysłu. Bianka jest teraz jedyna i niepowtarzalna, nie widziałam jeszcze Blajtki w lokach!!! Wygląda fenomenalnie!!! Sukieneczka śliczna, wszystko ładnie kolorystycznie dobrane! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, wygląda niesamowicie dziewczęco :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest, pasują jej te loczki :) Generalnie cała stylizacja bardzo udana ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ z niej urocze niewiniątko!

    OdpowiedzUsuń
  14. nastrojowy image - świetne! kocham długie butki do sukienek, spódnic...
    a bujane krzesełko z kwiecistouszatym? bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...