Lalki

środa, 6 sierpnia 2014

nowe oczy cd...


Dzisiaj swoje nowe ręcznie malowane oczy pokaże Iris.

Wybrałam dla niej kolor brązowy. Zdecydowałam się na troszkę ciemniejszy odcień i powiększoną źrenicę (mała podróżniczka Verne miała oczy z powiększonymi źrenicami i tak mi się spodobały, że zamówiłam je dla moich panien)

Zdjęcie, które otrzymałam od Eve z Eskabelle...




Zdjęcia bez żadnej obróbki, można zobaczyć jak te oczy wyglądają "na żywo"...




Iris ma już parę brązowych oczu od Sharon. Uważam, że ich kolor tak jak i tych błękitnych idealnie do niej pasuje, dlatego zdecydowałam się pozostać w brązowych odcieniach.
Obie moje panny z nowymi oczami bardzo mi się podobają.

Wakacje wakacjami, a mój urlop dopiero pod koniec września :(
W między czasie kiedy nie jestem w pracy to coś tam sobie dziergam, coś planuję i do czegoś się przygotowuję, a gdy ciepło na dworze to w większości po prostu leń niesamowity...
A Wam jak mijają gorące letnie dni?

11 komentarzy:

  1. Wyglądają przepięknie! Bardzo do niej pasują. Ostatnio tak pragnie mi się blajtki, że mogę na twoje panieny patrzeć bez końca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te oczy,cudownie w nich wygląda *__* Niebieskie też wymiatają !

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązowy to jej kolor ;). U mnie pogoda się nagle poprawiła (ostatnie dni to był sam deszcz i chmury), od słońca dostałam przypływu energii. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie odbijają światło, no magiczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy wyglądają magicznie, są takie jasne i świetliste. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oczy! Ślicznie się mienią, pasują do delikatnej Iris idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne te oczy, idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne oczy, uwielbiam takie złociste spojrzenia. Masz naprawdę przepiękne Blajtki :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. jej wspniale wygląda z tymi oczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah te oczyska :) Piękne :)
    U mnie masa robótek rozpoczętych, ale skończyć ciężko :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczyska! Teraz to już w ogóle od niej oczy nie będzie można oderwać :) Urlop w trakcie, niestety kompletnie nie lalkowy :( Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...