Lalki

środa, 25 lutego 2015

Tola...


Do mojego lalkowego grona dołączyła wczoraj pewna ślicznotka.
Ale zacznę od początku...
Jak wiecie pożegnałam się z Lolą, zapakowałam ją, wysłałam i... zaczęłam intensywnie myśleć o nowej lali... Ale spoglądając na moją lalkową półkę i puste miejsce obok Any, zaczęłam się nad nią zastanawiać.
Lola i Ana były u mnie jako siostry, a skoro jednej zabrakło to stwierdziłam, że i drugiej znajdę nowy dom. Co tu kryć - patrząc na Anę zawsze myślałabym też o tym, że brakuje obok niej Loli.
Takim sposobem dwie moje hybrydy powędrowały w świat...

A, że równowaga we wszechświecie jest bardzo ważna i musi być zachowana to przybyła do mnie Tola. Lala trafiła mi się bardzo okazyjnie i nie zastanawiałam się długo nad jej zakupem.

Ale przejdźmy do konkretów...
Tola to Blythe Primadolly Peony z podmienionymi włoskami od Blythe Hello Harvest.
Makijaż wykonała Chantilly Lace i to ten delikatny makijaż i mnóstwo delikatnych piegów skradły moje serce. Nie piszę już więcej, zapraszam na porcję zdjęć...





i jej piękne oczy...






Tola już się u mnie zadomowiła...
Przy najbliższej okazji znowu ją pokażę...

Pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Przeurocza:D
    A czy mogę wiedzieć dokąd udała się Lola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, Lola powędrowała do USA, Ana do Portugalii :-)

      Usuń
  2. Bardzo subtelna, idealnie pasuje do Twojego bloga i pozostałych lal :) Gratuluję Agnieszko pięknej lali :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak przepięknej panny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest! Taka delikatna, a te oczy.... ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest !!!! Bardzo Ci jej gratuluję *___*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna i taka delikatna :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pierwszej fotce i mnie zauroczyła...
    taka romantycznie wiosenna :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna! Te piegusie ma fantastyczne *-* Chyba w czarnych (a może są brązowe.. niee raczej czarne!) oczkach podoba mi się najbardziej ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Tola jest cudnaaaaaaaaa! Wspaniale, że ją przygarnęłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna panna, przeurocza :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. she is beautiful ^^

    I follow :)

    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna panna. jeszcze raz gratuluję zakupu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest prześliczna!! Zrobiłaś korzystną zamianę miejsc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...